ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Petrecere cu tematica LEGO

9 comentarii

Noi ne planuim petrecerile cu un an inainte . De fapt ei, ursuletii, isi fac planuri si eu ma apuc de cautat idei de punere in aplicare. Dupa ce se sfarseste o petrecere, ei isi spun : ” la anu’ vreau sa avem una cu trenuri sau cu avioane! ” 🙂

Stiti ce fac copiii daca nu au timpul cat de cat organizat la o micuta petrecere? Daca nu stau pe telefoane ( aici e cazul celor mari), se vor harjoni aiurea, se vor certa…si spun asta din proprie experienta .

De fiecare data cand am umplut acele 2-3 ore cu jocuri, discutii, veselie, mici atentii oferite fiecarui invitat,  am putut spune la sfarsit ca a fost o petrecere reusita.

Anul acesta, in martie, cand a implinit ursuletul cel mare 8 ani, si-a dorit o petrecere LEGO.

Asa ca va vom povesti cum a fost, poate va ajutam si pe voi cu niste idei.

1. Am facut insigne LEGO pentru fiecare invitat in parte. Le-am si personalizat. Ele sunt facute din argila polimerica Fimo.

2. Gustari LEGO 

Am pus de la inceput mici saratele, covrigei in paharele colorate ( luate de la LIDL) . Fiecare a plecat cu paharelul acasa.

Omuletii au fost imprimati si lipiti cu schotch cu banda lata.

Ii puteti printa de aici

3. Deseneaza cu prietenul tau un omulet LEGO

Fiecare isi lua un prieten si trebuiau sa deseneze in echipa un om LEGO. Dar nu oricum! Unul statea cu ochii inchisi si celalalt se folosea de mana lui pentru a face desenul :).

Omuletii folositi i-am printat de aici.

Toate desenele au fost foarte ” reusite” si haioase :).

3. Joc de memorie LEGO

Am gasit o multime de carduri  foarte dragute,cu diferite tematici,  ce le-am printat de aici. Sunt mari  si sunt perfecte pentru joaca pe echipe. Inca de la inceput am impartit invitatii in doua echipe.

4. Gameboard LEGO

Sunt mai multe variante pe internet- le puteti vedea aici. Noi am folosit acest joc, ce l-am printat in format A3.

Cu piesele ce le adunau , trebuiau sa construiasca ceva- orice.

5. Nimereste galeata LEGO

Intr-o cutie am pus multe piese LEGO. Pe rand veneau si trebuiau sa le arunce intr-o galeata. Daca aruncarea era reusita si piesele ajungeau in galeata, cu toate piesele stranse la sfarsit trebuiau sa faca o constructie interesanta.

Poze de la finalul jocului cand deja construiau.

Si operele de expus in MUZEUL LEGO 🙂

6. Studioul foto LEGO 

Am avut si masti LEGO, care au fost tare apreciate 🙂 . Nu doar ca s-au pozat , ci s-au amuzat copios inventand fel si fel de scene comice. La sfarsit, fiecare a plecat cu masca preferata acasa.

Ursuletul A.

Mastile le-am printat si laminat. Linkul de unde le puteti descarca este acesta.

un model de masca

7. Tortul LEGO

De fiecare data eu le fac torturile, asa ca trebuie sa ma si gandesc la decorare. De data aceasta am umplut tortul cu o multime de omuleti ce reprezentau care o meserie. Puteti printa acesti omuleti de

Multe alte idei care mai de care mai interesante veti descoperi pe net aici.  Si pe blogul Idei pentru mamici si copii gasiti un articol tare frumos tot despre o petrecere LEGO aici

La multi ani inca o data, ursuletule D. Esti un copil minunat si te iubim tare mult! ❤

9 gânduri despre „Petrecere cu tematica LEGO

  1. Felicitări! Și noi ne gândim cu ceva timp înainte la ce și cum vom face. La noi, din cauza frigului (Luca fiind născut la începutul anului), nu se pot face activități în aer liber, ceea ce este un impediment. Dar idei sunt, important este să le găsim pe cele mai inspirate.

    • Multumim frumos! Si la noi este la fel la baietelul mare. Planuim activitati pentru interior, este inca foarte frig afara ( e nascut pe 1 martie). La cel mic, nascut in iunie, ne salveaza gradina/ curtea noastra. 🙂

  2. Foarte frumoasa petrecerea voastra!

  3. Supeeeer petrecere!!! Acum stiu ce petrecere va avea S. la anul, si pariez ca va fi preferata lui. Multumim pentru idei, Coca, mereu esti o sursa de inspiratie pentru mine! ❤

  4. Pingback: Ce poți face cu un laminator ( 7 idei interesante pentru copii) | ursuleți năzdrăvani

  5. Frumoasa initiativa 🙂 ! Si mai frumos pusa in practica . Cred ca s-au distrat de minune copii, asa-i ?

  6. La multi ani!!! Ce idei frumoase!! Sunt sigura ca a fost o petrecere foarte reusita!! 🙂

Lasă un comentariu