ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Ajută copiii nepalezi să zâmbească din nou

Scrie un comentariu

MI se rupe sufletul gandindu-ma la durerea din sufletle parintilor si a copiilor.
Si ma gandesc ca noi nu suntem cu nimic mai speciali decat ei…
Haideti sa ii ajutam! Si noi ne apucam de strans saptamana aceasta- macar un strop de bucurie sa aducem si noi.

Idei pentru mămici şi copii

Preiau aici mesajul emoţionant al Mirei Loghin (Lumea lui Momo) care se afla în Nepal în vacanţă chiar când a avut loc devastatorul cutremur; am urmărit-o pe Mira pe Facebook cu sufletul la gură căci ştiam că se află chiar în mijlocul evenimentelor.

„Eram în Nepal când pământul a început să tremure sub picioarele mele, casele să se încline şi stâlpii să se îndoaie. Am fost un om norocos, dacă pot spune asta. Însă nu voi uita niciodată fetiţa aceea speriată din Pokhara, care plângea şi striga după tăticul ei. Nu voi uita niciodată casele şi templele prăbuşite pe care le-am văzut în Kathmandu, nu voi uita imaginile pantofilor prinşi între dărâmături şi corbii scobind în maldărele de praf, nu voi uita vieţile distruse… lacrimile şi ţipetele oamenilor. Însă păstrez în suflet şi un Nepal vesel şi colorat, copii fericiţi alergând liber, oameni calzi şi multă prietenie…

Vezi articolul original 310 cuvinte mai mult

Lasă un comentariu