ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Cateva secrete despre baloanele de sapun

17 comentarii

Cand am scris articolul despre uriasele noastre baloane de sapun, o cititoare Claudia,despre care am aflat ca este magician & bubble artist, mi-a lasat in comentariu cateva sfaturi  despre cum putem face niste baloane reusite si rezistente. Multumim frumos inca o data!!! 🙂

NE-a spus ca in loc de glicerina boraxata , sa punem glicerina anhidra. Am gasit aici, la pretul de 15 ron: http://www.okazii.ro/recomandate/35857863/vand-glicerina-anhidra-pentru-garnituri-cauciuc-sapun-creme.html.

Amidonul inainte de a-l pune in solutiesa-l dizolvam intr-o parte de apa incalzita la 70 de grade, apoi sa il racim usor cu alta parte de apa rece si apoi amestecam cu celelalte ingrediente .

Totodata  mi-a lasat linkul unui site: http://www.baloanesapun.ro/

Acolo,am ma gasit cateva secrete despre solutia de baloane:

– Apa, trebuie sa fie distilata, nu folositi apa menajera deoarece nu veti obtine cele mai bune rezultate.

-se vor folosi vase foarte curate, preparati solutia pentru baloane de sapun la temperatura camerei si folositi-o dupa 24 h. Amestecati cu grija ingredientele evitandu-se obtinerea spumei , pastrati solutia intr-un recipient curat, inchis etans si ferit de lumina, daca nu etansati recipientul solutia isi va pierde propietatile prin evaporare. Cele mai frumoase baloane de sapun se obtin dupa o zi ploioasa cand umiditatea este ridicata.

Cat de curand, pentru ca va fi aniversarea unuia dintre nepotei, vom face iar baloane uriase(vom schimba un pic reteta)…de-abia asteptam!!

Spor la joaca si voua! 🙂

17 gânduri despre „Cateva secrete despre baloanele de sapun

  1. e si asta o arta.:)

  2. Coca, multumim muuuult pentru aceste sfaturi!
    Vreau sa te intreb daca imi permiti sa le preiau si eu intr-un later edit la postarea mea cu baloanele?
    Va pupic mult!

    • Cum sa nu , Camelia!!:) sigur, sa afle cat mai multe mamici :)… data viitoare, ti-am spus voi incerca sa fiu mai atenta la reteta de facut baloane: sper sa nu se mai sparga asa repede, erau elastice..dar totusi nu ramaneau prea mult in aer.

      • Esti o scumpa, Coca! Da, exact de asta voiam si eu sa adaug informatiile atat de utile de la tine. De-abia astept sa vad cum va vor iesi data viitoare!
        Sa aveti o zi minunata!

      • Cu mare placere, Camelia…oricum, ideile erau ale d-nei Claudia, eu doar le-am prezentat pe blog.

  3. Pingback: Baloane uriaaaaase de sapun :) | ursuletinazdravani

  4. Cu ce pot inlocui glicerina?

  5. am respectat toate cerintele, inclusiv apa demineralizata, amidonul l-am pus separate cu apa incalzita…am incercat atat imediat, cat si dupa o ora, dar din pacate fara rezultat. se facea pelicula dar cand suflam nu se faceau baloane, se spargea pur si simplu…oare ce-am gresiiiit ? :((( copiii au fost dezamagiti, fireste si eu 😦

    • Nu stiu ce sa zic, eu de obicei faceam solutia seara si lasam cateva ore bune sa se aseze. La noi, dupa cum ati vazut, au iesit niste baloane tare mari si frumoase.
      De curand, acum vreo doua saptamani am mai dat peste o reteta : – 230 ml de detergent de vase lichid;
      – 2 linguri de amidon de porumb;
      – o lingura de praf de copt;
      – 16 cani de apa;
      Cum spuneam in articol, eu folosesc detergent ieftin, care nu face spuma prea multa si desigur si ca sa nu-mi para rau de banii aruncati.

  6. Am respectat cu strictete reteta, dar nu stiu din ce cauza nu se fac baloanele

    • Ce detergent ati folosit?
      Mai adăugați putin detergent, putin amidon si lasati-o câteva ore.

    • si eu ma numar printre cei care au respectat intocmai reteta si indicatiile, dar fara niciun folos 😦

      • Nu am ce sfaturi să vă mai dau atunci – la noi dovadă stau pozele, după cum vedeți -la noi au iesit si am facut-o de mai multe ori. Imi pare rau. Au mai făcut si alti părinți si tot asa au iesit baloane frumoase. Eventual ati putea da o cautare in limba engleză, poate găsiti si o altă reteta.

Lasă un comentariu