ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Baloane uriaaaaase de sapun :)

39 comentarii

De cand asteptam sa facem asta!!!! 😀

Nu stiu cand ma voi maturiza :)))), dar cand e vorba de joaca las si treburile deoparte :))) Zarisem in urma cu ceva timp baloane uriase de sapun pe un blog american cu tot felul de activitati interesante . M-am gandit : sigur imi trebuie cine stie ce ingrediente ce nu le-as putea gasi la noi, dar nu- reteta era foarte simpla!!!

Asa ca de-abia am asteptat ziua de sambata (ca sa fie si tati acasa sa ne poata face poze) ….faceti abstractie de tot ce vedeti prin curte : focalizati-va doar pe baloane!!! :))..eram intr-o zi de curatenie, asa ca si  balaceala noastra in solutia de baloane a prins tare bine acum .

Am pregatit ingredientele si l-am lasat pe D. sa le puna in lighenas. A. ne urmarea cu atentie si mai comenta din cand in cand. Sigur, de-abia se abtinea sa nu-si bage manutele acolo…dar l-am rugat sa aiba rabdare pana terminam.

De ce aveti nevoie pentru baloanele gigantice?

– 1 cana detergent de vase (unul mai penal, eu am luat detergent ieftin de la Lidl, nu trebuie sa fie super concentrat). Masurati totul cu aceeasi cana.

– 12 cani apa

-1 cana amidon de porumb

-2 linguri glicerina (eu am folosit glicerina boraxata – am pus o sticluta, cred ca era si mai bine daca puneam chiar doua sticlute, baloanele ar fi fost si mai rezistente)

-2 linguri praf de copt (am pus 2 pliculete de praf de copt Dr. Oetker)

Va rog sa cititi AICI, un alt articol in care am scris despre cateva secrete ale acestor baloane.

Am amestecat totul. Pe blogul de unde ne-am inspirat, solutia este lasata o ora sa se dizolve totul bine.

Dar, noi nu am avut rabdare si am folosit-o dupa ce am terminat. 😀

Sa nu uit ce era mai important 🙂 : cum am confectionat „unealta ” de facut baloane.

Aveti nevoie de 2 betigase mai tari (din acelea stil pai de la baloane, merg chiar si paie daca aveti unele mai tari, rezistente). Am introdus o sfoara prin ele si am legat-o la unul din capete. O veti vedea in poze.

„Woooow!!Ce interesant! MAmi, chiar nu se sparge!!! ”

A. era atat de fericit  ca se poate scalda in voie in solutia de baloane-stati linsititi-stie ca nu are voie sa-si duca mainile la gurita-e baiat mare ! :)Plus, ca amidonul face mainile atat de fine :))

NOi ne-am continuat distractia. D. era atat de uimit…baloanele uriase se spargeau stropindu-i ….dar tocmai asta era partea distractiva 🙂 . Si D. a incercat sa foloseasca unealta noastra de suflat, dar trebuie tinute degetelele in asa fel incat sa nu se sparga balonul si nu a reusit tot timpul.

Din cand in cand, solutia trebuie amestecata, amidonul se lasa la fundul vasului. O puteti amesteca impreuna cu cei mici, va fi si mai distractiv sa simta amidonul lipicios prin apa. 🙂

Va provoc sa faceti aceste baloane! Sunt minunate! Chiar daca nu stati ca noi la curte, puteti face solutia acasa, o puneti intr-un bidonas de  5 litri, luati cu voi un lighenas , „unealta de suflat” si mergeti cu ele in parc sau in fata blocului. Veti avea parte de o distractie garantata si de muuuuulte rasete vesele si fericite ale nazdravanilor ce se vor juca cu voi ! 🙂

39 de gânduri despre „Baloane uriaaaaase de sapun :)

  1. woooooooooow!!!
    azi am cumparat glicerina pentru baloane, dar cred ca las balta reteta mea si o incerc pe a ta!:))

    • abia astept sa le vad pe ale tale!:)
      vezi ca amidonul se tot duce la fundul vasului, dar nu-i bai, amesteci cand vrei sa le faci…ba chiar e distractiv sa ii pui si pe cei mici sa simta amidonul prin apa.

  2. Coca, excelent au iesit baloanele!!!!!!!!!

  3. iuhuuu….!
    notat reteta!
    amidonul asta de porumb se gaseste in supermarket, nu?

  4. Ce tare! Imi place foarte mult. Notez ideea si o facem si noi. Sigur fetele vor fi incantate. Dupa ce ma satur eu de facut baloane, solutia merge si intr-un recipient normal, nu?

    • Sincera sa fiu nu am incercat sa fac cu chestie din aceea mica de baloane…..dar ar trebui sa mearga zic eu. abia astept sa vad baloanele voastre!! 🙂

  5. Superb,
    eu cand am activitati din astea trebuie sa-imi fac traistuta si merg in parc:)

    • asa este ,suntem tare binecuvantati ca stam la curte.
      Dar, va admir mult pe voi, mamicile ce va luati traistutele ca sa faceti tot felul de activitati in parc cu cei mici. Pentru noi, parcul e doar socializare cu alti copii, intreceri sportive…:))) ce nu putem face in curte…

  6. am gasit ce sa fac deosebit afara!!!! uraaaaaaaaa!!!
    mulțumeeeesc!!!

  7. A face baloane unii considera o arta iar altii un sport ….nu este usor sa lucrezi cu baloanele , dar cu totii ne bucuram atunci cand vedem dimensiunea lor si ne intristam atunci cand dispar , tocmai de aceea bubble artists isi creeaza solutii proprii cu ajutorul carora pot controla putin dimensiunea si viata unui balon de sapun .
    Incercati sa folositi glicerina anhidra si nu boraxata , iar amidonul dizolvati-l intr-o parte de apa fiarta la 70 grade apoi raciti-l usor cu alta parte de apa rece si apoi amestecati cu celelalte ingrediente .

    Happy bubble day !

    Magician & Bubble artist
    Claudia
    http://www.baloanesapun.ro

  8. Pingback: Cateva secrete despre baloanele de sapun « ursuletinazdravani

  9. Pingback: Petrecere cu jocuri de vara « ursuletinazdravani

  10. Pingback: Concursuri cu medalii « doua fete cucuiete

  11. unde gasesc amidon de porumb?se poate face solutia si fara amidon de porumb?la ce foloseste amidonul in reteta asta la rezistenta baloanelor?

  12. Eu am reusit sa fac baloane mari doar cu apa, detergent de vase si glicerina vegetala, au iesit super. Data viitoare o sa incerc sa fac reteta si cu amidon, cu siguranta vor fi mai rezistente. Oricum si eu m-am distrat cu ele la fel de mult ca si fetita mea, copilul din noi se pare ca nu dispare niciodata:)

  13. Te declar Zana baloanelor! Zau, nu am mai vazut baloane asa reusite :). „Fur” si eu reteta, sa o punem in practica de 1 iunie!

  14. Pingback: Baloane uriaşe de săpun! | Stilul meu de viata

  15. mie nu mi-au iesit :((

  16. De cand am descoperit blogul vostru am tot facut diverse activitati cu micutul A. iar sambata la petrecerea de 2 ani a venit randul baloanelor uriaseee de sapun cu care ne-am fi distrat si mai bine daca vremea ar fi tinut cu noi. Cu siguranta vom reveni la ele si iti multumim ca ne inspiri.

  17. foarte tare. dar nu prea mia esit!sigur ati complectat pagina cu tot ce trebuie?

    • Daaa, conteaza mult si vremea de afara. Vedeti ca am oferit si un articol cu sfaturi primite de la Claudia Stroe, bubble artist, doamna ce a participat la Romanii au talent :).
      Si trebuie facute cu grija. Am facut o data o petrecere pentru copii. Unul dintre ei facea cele mai mari si mai frumoase baloane. Celorlalti nu le iesea nicicum 🙂 . Asa ca toti au ramas sa se jaoce cu cele facute de cel pe care l-am numit artistul baloanelor din acea zi :)>

  18. Sunt superrrr….vazusem si eu baloanele de pe acel blog, dar, ca si tine, m-am gandit ca-mi trebuie cine stie ce ingrediente si nici nu am mai citit. Mare greseala. Oricum e mai simplu acum de facut cand cineva le-a testat cu ingrediente autohtone.
    Multumim mult pentru idee, sigur vom incerca si noi.
    Revin cu impresiile de dupa :)))

  19. daca pui mana pe el se sparge?

  20. poti sa imi spui mai exact ce detergent ai cumparat si cat ai pus in apa?

  21. se poate inlocui glicerina cu altceva? nu stiu unde as putea sa o gasesc

  22. Baloanele se formează dar când încep sa suflu se sparg fi repede ce pot face

    • Vedeți că am si un articol- secrete pentru baloanele de săpun- trebuie respectați anumiți pași.. Vă dați seama că doar experții pot face baloane elastice, foarte rezistente. Eventual, ați mai putea adăuga niste glicerină boraxata, putin detergent de vase. Să folosiți un detergent de vase care nu face multă spumă ( cel mai bun este detergentul ieftin, penal).

  23. Sa inteleg ca iti murea tastatura daca specificai ca amidonul trebuie pus in apa fierbinte, inainte sa fie amestecat cu celelalte ?

    • Am aprobat comentariul dumneavoastră din bun simț. Nu am pus niciodată amidonul in apa fierbinte! Dacă ați găsit undeva informația aceasta , o puteați oferi pur si simplu fără să jigniți. ȘI nu, nu am nevoie de traficul nimănui.

Lasă un comentariu