ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Acvariul cu pesti

2 comentarii

Ursuletilor mei le plac tare mult pestisorii….uneori, cand bunicii cumpara din piata pesti vii, le mai lasa si lor cativa ca sa ii priveasca. Ii punem intr-un borcan mare si ei le dau firmituri de paine, malai. Anul trecut, am tinut cred niste pestisori vreo 2 luni…din nefericire, se incalzise un pic afara si bunicul a scos borcanul afara, dar a uitat sa-i puna ceva la gura ;sa il acopere un pic . Si, o pisica a venit si a pescuit toti pestisorii :(.

Acum cateva zile, am admirat acvariul Roxanei si am incercat sa facem si noi unul astazi. I-am mai facut lui D. acum vreo 2 ani si ceva un acvariu origami foarte complicat, care mi-a dat muuulta bataie de cap.

Nu este poza acvariului meu, dar a iesit exact asa.  Aici, pe acest site http://cp.c-ij.com/en/contents/2023/aquarium-yellow-tang/index.html puteti printa o multime de fise cu idei origami.

Am facut un acvariu foarte simplu de data aceasta, dupa ideea Roxanei. Am decupat o cutie de carton, am imbracat-o in interior cu hartie creponata.  Am lipit niste iarba de mare, am aranjat cativa corali albi si grena  si am agatat pestisorii, o caracatita si un calut de mare facut de D. Sigur, D. m-a ajutat cu multa placere….mai ales ca a putut folosi lipiciul cel nou (am cumparat un set „3 prieteni” de la LIdl).

A. s-a distrat sa traga pestisorii de ata si sa-i numere.

Nu am mai decorat cutia pe exterior, pentru ca D. s-a apucat sa o coloreze cu albastru si nu am vrut sa-i stric desenul. :)…bineinteles ca nu a avut rabdare sa coloreze toata marginea :)), mi-a spus ca e obosit. 🙂

Am mai gasit si alte idei de acvariu foarte dragute pe blogul Talente de nazdravani de unde va puteti inspira.

 

2 gânduri despre „Acvariul cu pesti

  1. a iesit foarte frumos acvariul vostru 🙂 bravo,D!

Lasă un comentariu