ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Nu este aici…..a inviat!!!!

21 comentarii

D. a fost foarte impresionat cand am povestit despre mormantul gol si despre dimineata invierii.  Si mai ales de ceea ce a spus ingerul :”de ce il cautati pe Cel viu intre cei morti? NU este aici…a inviat!”

Daca inainte se intrista cand ii povesteam despre rastignirea MAntuitorului…acum se bucura pentru ca stie ca a existat si o inviere…ca Cel mai minunat OM din lume nu a ramas in mormantul intunecat si rece ,ci a inviat!!

Am reconstituit  , inspirandu-ne dintr-o carte „Biblia, confectionam si invatam ( cu activitati biblice de lucru manual), imaginea mormantului gol cu piatra cea mare data la o parte…sigur,D. mi- a spus ca nu poate lipsi MAria ce a venit sa-l vada pe ISus la mormant…dar , in cele din urma am uitat sa punem acolo si o papusica.

Imaginea din care ne-am inspirat

Ne-am strans din timp tot felul de pietricele si plante (D. abia astepta sa incepem-nu mai avea rabdare 🙂 ), am gasit o tavita cat de cat potrivita si …ne-am pus pe treaba.

Baietii au umplut prima data tavita cu pietricele marunte.

Am facut o poteca cu pietricele albe (pe acestea le-am cumparat cu 2 ron dintr-un magazin cu tot felul de decoratiuni). Am facut in partea stanga Golgota (dealul cel inalt), unde am pus crucea….si piatra cea mare a fost mormantul.

D. a vopsit o pata neagra pe piatra cea mare , aceasta reprezentand gaura de la mormant….parea ca o deschizatura reala…

Am mers toti in curte si am strans tot felul de plantute si le-am aranjat printre pietre.

Am facut si o mica cruce din betisoare de vita de vie pe care le-am prins cu o sforicica.

Si, in final, proiectul „invierii  si al rastignirii” a fost gata…si noi, tare incantati de ce am reusit sa facem. 🙂

D. a  inteles si stie ca aceasta este adevarata semnificatie a sarbatorii Pastelui: invierea Domnului ISus Hristos….si, an de an, ne amintim cu emotie si bucurie ca, prin jertfa Celui rastignit pe cruce, noi,avand pacatele iertate,  putem avea viata din belsug. 🙂

21 de gânduri despre „Nu este aici…..a inviat!!!!

  1. Felicitari pentru modul in care le-ai povestit ursuletilor…

  2. Foarte fain- vreau sa fac si eu asta cu S.!

  3. ce mod interesant de a-i invata ceva atat de important!
    felicitari!

    • MUltumim :)…e o idee adaptata, nu ne apartine in intregime.
      copiilor li se pare fascinanta joaca cu pietricelele….si ff usor ii poti invata ,cand ei fac ceva practic in acelasi timp.

  4. Foarte frumos si pe intelesul copiilor…

  5. Pt cei care doresc sa ilustreze cu copilasii aceasta scena biblica, cat si altele, aici gasiti cartea scanata (din pacate nu se mai gaseste de cumparat) http://www.scribd.com/MontessoriMyWay/d/88858612-Biblia-Confectionam-Si-Invatam. Sarbatori fericite!

  6. http://dulcecasa.blogspot.co.uk/2012/04/decoratiune-pentru-masa-de-pasti.html
    Si Irina voia sa incerce, i-am lasat link la articolul tau, daca nu ii stii deja blogul, cred ca iti va placea.

  7. Pingback: Biblia “Confectionam si invatam” « ursuletinazdravani

  8. Pingback: Carte :Biblia, confectionam si invatam (reactualizare post) « ursuletinazdravani

  9. Pingback: Activitati frumoase si speciale de Pasti | ursuletinazdravani

  10. Coca, imi doresc si eu cartea „Biblia, confectionam si invatam”…oare ma poti ajuta?
    Multumesc mult!

Lasă un comentariu