ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Desenam…pe versuri: Gandacelul

18 comentarii

Un joc foarte dragut, prin care, copilasii pot invata sa redea grafic un obiect dupa o descriere verbala.

1. Vrei sa sti cum Dumitrel/ Deseneaza un gandacel?/ Ca sa faci si tu la fel,/ Fa intai un mic inel.

2.LUnguiet, putin turtit,/ Dupa ce l-ai ispravit,/ Scrii in el frumos si clar/ Un T mare de tipar.

3.Sus, deasupra, pe inel,/Un bob mai mititel, /Care-i cap de gandacel/ Cu antenele pe el.

4. Dar picioare oare n-are?/ Cum de nu- sase picioare,/ Si le desenezi frumos:/ Doua-n sus si patru-n jos.

Sursa:  „Jocuri pentru prescolari- Culegere”, ed. Aramis.

18 gânduri despre „Desenam…pe versuri: Gandacelul

  1. ce draguta e!! o sa-l invat si eu pe R

  2. Suna foarte frumos, poate asa invat si eu sa desenez. Tehnica asta e mai potrivita pentru mine. 😀

  3. Pingback: Omuletul | Claudette

  4. Mi-am amintit o poezioara de cand eram mici, despre cum sa desenezi un om 🙂
    http://www.okey.ro/claudette/index.php/omuletul.html

  5. Am avut si eu cartea inainte de 1989, din pacate am „pierdut-o” la scoala. Inca imi amintesc cum predam copiilor la orele de desen.
    Daca o ai tu, ar fi grozav sa mai pui si alte poezii: rata, laleaua, vaporul, spicul de grau etc.
    Pupici!

    • Nu cred ca este aceeasi carte :(…are doar vreo doua joculete de acest gen. MI-ar fi placut si mie sa am cartea ta. 🙂 MUltumim frumos pentru vizita!!! 🙂

  6. Cu placere! Va citesc inca de la inceput. Abia astept sa vad ce mai faceti.
    Aaa, imi amintesc finalul Gandacelului:

    Gandacelu-i terminat,
    L-ai lasat necolorat
    Si nu-i niciun gandacel
    Fara de culori pe el.

    Rosu cu negru sau verzui
    Galbior sau albastrui
    Poti pe gandacel sa dai
    Cu orice culoare ai.

    Altele:

    Ca sa desenam un ratoi
    Faci intai pe cifra doi
    Si imediat sub el
    Inca-un doi mai mititel…

    Barza se aseamana oare
    cu un semn de intrebare…

    O lalea eu pot sa fac
    Dintr-un ou cu capul spart…

    Spicul: pe o linie insiri margele lunguiete
    pe ambele parti
    Si apoi le pui mustati…

    Toate cele bune!

  7. Au aparut doua carticele de acest gen de Lucia Muntean: Ghici, ghici ce voi desena aici 1 si 2. Sunt cu versuri despre cum sa desenezi diverse animalute si omuleti. Le am pe amandoua si sunt superbe.

  8. ce tareeee!!!
    trebuie să apară mai multe episoade de genul ăsta! Pliiiiz! (în cazul în care nu sunt, pentru că eu sunt aterizată cam târziu pe aici)Cât m-am chinuit să-i desenez lui fii-miu una alta, de pe ne (eu fiind total pe lângă situație!)

Lasă un comentariu