ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Tic Tac Toe….cu oua de Pasti

10 comentarii

Daca va place clasicul „X si O”, va propun o varianta draguta ce se poate juca de PAsti 🙂 impreuna cu toata familia.

Confectionarea jocului este foarte simpla.

1. Materiale necesare: coli colorate, sablon forma de ou confectionat din carton, carioci, lipici, foarfeca.

2. Se fac 2 seturi a cate 5 oua cu elemente asemanatoare. Eu le-am facut cu motive florale. Eu am gandit jocul pentru o plansa cu dimensiunile de 24x 24 cm. In functie de aceasta, am facut si ouale, astfel incat sa se incadreze bine in patrate.

Primul model:

Al doilea model:

Am terminat toate ouale ce vor tine loc de „x si o”.

3. Confectionarea plansei de joc

PEntru a arata mai interesanta, am alternat culoarea patratelor (acestea avand latura de 8 cm). Plansa de baza a fost verde si am lipit pe ea 4 patrate de culoare galbena.

Va doresc spor la joaca! Nu uitati sa-i lasati si pe cei mici sa castige  🙂

10 gânduri despre „Tic Tac Toe….cu oua de Pasti

  1. foarte frumos!
    merge perfect pentru revista de Paste organizata de Laura si Cristina 😉

  2. Foarte frumos. Vad ca ati inceput serios pregatirile pentru Pasti.

  3. mi-a placut mult ideea ta si am facut-o si eu, dar cu oua rosii si iepurasi.:)

    • Am vazut:)…doar sunt cititoarea ta fidela, de mult timp…cred ca am scris un comentriu acolo, dar mi s-a intamplat de vreo 3-4 ori sa nu mi se posteze comentariile…nu stiu de ce….nu erau „in asteptare pt a fi moderate”…pur si simplu nu au aparut deloc…

      JOCul vostru e mult mai dragalas si mai haios pt cei mici 🙂

  4. da, pai cam asta a fost ideea – sa fac jocul accesibil si pentru cei mai mici.:)

    nu stiu care e faza cu comentariile, mi s-a intamplat sa-mi dispara toate comentariile de la postari. apoi din fericire au reaparut. probabil ca se lucreaza la platforma Blogspot.

    dar si wordpressul are probleme, sa stii.
    eh. asa-i netul. ne mananca timpul si nervii.:))

    • cred….m-am inscris pe wordpress…pt ca mi s-a parut mai simplu..
      a propos, imi plac la nebunie lunch box-urile tale….dar daca le-as face celui mare…ar ramane nemancate…i-ar fi mila sa le manance :)). I-am facut clatite cu formele din silicon (peste , stea) nu le-a mancat: cum sa manance el pestele clatita…o clatita adevarata nu arata asa!! cu pestele asta s-ar putea juca 🙂
      asa ca, raman doar cu privitul si admiratia fata de minunile pregatite de tine! 🙂

  5. bine zis! aia nu e clatita!:))
    dragul de el, ce simpatic e.:)

    multumesc.:)

  6. Pingback: Activitati frumoase si speciale de Pasti | ursuletinazdravani

Lasă un comentariu