ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Tort si o mica petrecere de 5 anisori :)

9 comentarii

Pentru ca am postat poze cu toate torturile lor, nu facem nici acum exceptie de la regula :).

Sambata, a avut loc mica petrecere a lui D.: era tare nerabdator, de o saptamana ma tot intreba:”mai e mult? cat trebuie sa mai asteptam?”.

Dimineata, toti 4 am aranjat camera: am facut decoratiuni, am umflat baloane, tati si D. au scris pe ele.

In asteptarea musafirilor…..se tot uita la ceas…asteptand ca acul ce indica ora sa ajunga la 3 :).

D . si musafirii lui(in acest an, doar verisorii), au avut un minunat timp impreuna: spre sfarsit ramasesera doar baietii si s-au jucat, in felul lor baietesc cu piese lego, facand tot felul de scamatorii :D.

Tortul a fost placul nazdravanilor pentru ca a avut un trenulet…si orice are sine si trenuri e minunat pentru ei :). Poza nu e cu D, este o poza in care se vede tortul in intregime.

Si o sectiune din tort pentru mamicile amatoare de dulciuri :D.

Tortul l-am facut dupa o reteta de prajitura cu mac, facuta de 4 ori! :)…adica a fost un tort urias :D.

Pentru cine doreste: RETETA. Nu uitati sa insiropati blatul bine cu lapte! 🙂

 

Acum asteptam luna iunie ca sa-l sarbatorim si pe ursuletul cel mititel. 🙂

LA MULTI ANI, SCUMPUL MEU D.!!!

 

9 gânduri despre „Tort si o mica petrecere de 5 anisori :)

  1. sa-ti traiasca ursulețul… adică, ursuleții, chiar dacă celălalt nu a fost aniversat. să nu nedreptățim pe nimeni.

  2. La multi ani,urslet si sa cresti mare si sanatos si sa aduci multe bucurii parintilor!

  3. suuuper…am pus coletelul azi.

  4. Ce tort frumos ati avut, cred ca fost si bun. Inca o data La multi ani!

  5. La multi ani!
    Tortul arata minunat! Parca e dintr-o poveste 🙂

Lasă un comentariu