ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Cu masina prin Romania :)

6 comentarii

Lui D. ii plac mult calatoriile cu masina. Are un spirit de observatie dezvoltat, mostenit de la tati, in nici un caz de la mine :D.

Am vazut in urma cu ceva timp, pe blogul Claudiei, aceasta activitate si m-am gandit sa o adaptam putin pentru noi.

Am desenat o harta mare pe o jumatate de coala de ambalat (ar fi fost bun un carton duplex,dar nu aveam in casa).

Am scris pe ea cateva dintre cele mai importante orase ale Romaniei(mai ales cele in care avem rude sau prieteni).

NU este cel mai reusit contur al tarii noastre, dar totusi seamana cat de cat cu originalul :).

I-am propus lui D. sa ne plimbam cu o masinuta -o Dacie papuc 🙂 prin tara noastra. Scopul meu era sa invete cat mai multe orase si sa traseze un traseu cat mai corect intre ele. TOtodata, ii povesteam pe scurt ce puteam vizita in orasul respectiv. Cand vizita un oras, trebuia sa puna un semn (ca exploratorii)-in cazul nostru o biluta din plastilina in care infigea un betisor (adica o bucatica de spaghetti).

Bineinteles ca prima data ne-am dus la Constanta, la bunici :).

Am fost la Piatra Neamt, Vatra Dornei, Timisoara, Cluj NApoca , la Reghin sa ne cumparam instrumente muzicale. :)…Traseurile de drum facute de D. au fost tare interesante si cu multe ocolisuri, dar l-am lasat in pace…doar el era soferul. 🙂

Oricum, jocul i-a placut foarte mult si cu siguranta il vom mai repeta, adaugand alte elemente noi.

6 gânduri despre „Cu masina prin Romania :)

  1. imi place ideea,curand o vom pune si noi in aplicare;mersi 😉

  2. se vede ca i-a placut! si v-ati plimbat, nu gluma 🙂

  3. Pingback: Cum am sarbatorit noi Ziua Europei ? ;) « ursuletinazdravani

  4. Pingback: Idei de activități minunate pentru Ziua României ( copii între 2-10 ani) | ursuleți năzdrăvani

Lasă un comentariu