ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Al doilea premiu de blog :)

18 comentarii

Am fost tare onorata sa primesc de curand un altfel de premiu pentru blog de la Claudette. Este o practica frumoasa in blogosfera romaneasca, prin care sunt premiate blogurile cu mai putin de 200 utilizatori.

Regulile premiului 🙂

1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.

Acest premiu mi-a fost acordat, cum am mai spus de Claudia (http://www.okey.ro/claudette/index.php/primul-premiu-pentru-blog.html/comment-page-1#comment-7625). Sa intrati si pe blogul ei cu multe activitati interesante si jucarii si jocuri educative superbe.

2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul.

Voi raspune in continuare :).

a. Care este produsul de machiaj favorit?

Recunosc ca nu folosesc produse de machiaj decat foarte rar, la ocazii speciale, si atunci doar un rimel si un ruj ff discret.

b. Care a fost trend-ul preferat in 2011?

Voi avea un raspuns asemanator cu al Claudiei: homeschooling-ul. Nu am avut timp, interes sa urmaresc alte trenduri. 😀

c. Care este desertul tau preferat?

Aceasta prajitura cu mac (sigur imi plac si altele, ador dulciurile 🙂 )http://delly.garbo.ro/articol/Retete-culinare/5705/Prajitura-cu-mac-si-nuca-de-cocos.html

d. Culoarea preferata?

De cand ma stiu, mi-a placut culoarea neagra (poate fi combinata cu orice) ..chiar imi place.

f. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?

http://www.youtube.com/watch?v=NbN5hBB5jXU&feature=related

Bine, si cateva cantecele din Cutiutele muzicale. 🙂

g. Pisici sau caini?

Fara discutie, catelusii. 🙂

3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.

Imi place sa mananc zacusca cu branza topita. 😀

Premiaza cate bloguri crezi tu ca ar merita acest premiu! :

Sunt ataaaat de multe bloguri, incat este tare greu sa te decizi 🙂 . Pe unele nu le pot premia, pentru ca,la randul lor mi-au oferit un premiu si am inteles ca trebuie sa descoperi alte bloguri si sa le premiezi.

1. Tzukutza’s World– are niste articole extrem de documentate si interesante!

2.Economisim info– cu idei excelente pentru orice gospodina:  cum poti cheltui eficient, astfel incat as mai ramai si cu ceva in buzunar, simulte alte sfaturi despre cum sa ne organizam pe mai multe planuri.

3.O jucarie pe zi – un blog ce abunda in tot felul de crafturi frumoase.

4. Doua fete cucuiete – un blog nou, dar care promite a fi pliiin de idei si activitati interesante  si frumoase pentru copilasi.

5. Jocuri pentru copii mici si mari– daca ramaneti in pana de idei si nu stiti ce sa va mai jucati, intrati pe acest blog: au zeeci de jocuri super pentru copilasi.

 

Acum, incerc pana diseara sa anunt premiantii mei. 🙂

 

18 gânduri despre „Al doilea premiu de blog :)

  1. Multumesc frumoas pentru premiu, chiar nu ma asteptam. Cum se procedeaza, trebuie sa dau premiul mai departe? Pupici.

  2. ma bucur ca ai dat premiul mai departe si asa am mai descoperit bloguri minunate!
    sa stii ca si prajitura preferata o avem in comun :)))

  3. Uau! Multumim frumos pentru mentionare! Ne onoreaza premiul primit (daca am inteles bine), desi nu stim sigur daca-l meritam inca, intrucat suntem cam la inceput pe aceasta nisa a blogosferei (caci, altfel, Mami de Tzukutza scrie de vreo 2 ani, dar pentru oameni mari), asadar suntem si cam fara experienta in domeniu… Acum, ne spui si ce trebuie sa facem, in continuare? Multi pupici ursuletilor nazdravani!

    • Il meritati din plin…si blogul nostru este ff nou….am observat ca tu scri mai demult.. :)Trebuie sa urmezi pasii de pe blogul meu si sa dai mai departe premiul altor 5 bloguri cu utlizatori mai putini….intelesesem initial ca nu ar fi o limita de bloguri in acest concurs, mai era unul Liebster Blog , unde puteai premia doar 5 bloguri….

      • Dar nu prea stiu daca inteleg bine – utilizatori=vizitatori?

      • Doar persoane care au un blog….nu conteaza daca sunt utilizatori sau vizitatori….ce bloguri iti plac tie, le urmaresti de mult timp, dar care nu sunt bloguri mari, sa nu aiba mai mult de 200 de utilizatori. Eu de, ex am 18 de pers. abonate pe blogul meu.

  4. Trebuie sa fie musai din domeniu (adica bloguri de mamici/tatici pentru puiutii lor)?
    Si cum ii anunt pe premianti, prin comentarii pe blogurile lor?
    Multumesc frumos si scuze pentru atatea intrebari deodata!!! 😉
    Seara frumoasa si weekend placut in continuare!
    Pupici nazdravanilor!

    • Hihihi….poti pune si o suta de intrebari, dar nu mai multe!! :))))

      Da, eu trebuia sa iti trimit un comentariu pe blog in seara aceasta, dar tu ai descoperit singura articolul meu cu premierea:)
      Le lasi un link catre blogul tau. Totodata si ei, atunci cand vor oferi premiul altcuiva, trebuie sa spuna de la cine l-au primit.
      Si uite asa, sunt promobate si blogurile mici!
      Sper sa stiu eu sa explic….

      Aaa…nu trebuie sa fie musai bloguri cu activitati pentru copii, ce bloguri iti plac tie…

  5. Nicoleta, iti multumesc tare mult! O sa raspund zilele acestea la intrebari, ma bucur mult ca te-ai gandit la mine, dar si ca mai aflu cu ocazia asta cine mai intra pe Economisim.info :).

  6. Buna Coca,

    Multumesc mult pentru premiu si pentru cuvintele frumoase despre blogul meu.

    Intrucat ultima mea postare este tot cu acest premiu, nu il voi relua. Sper sa ma intelegi si sa nu te superi.

    Imi pare bine ca astfel am avut ocazia sa-ti cunosc blogul si ursuletii. Te voi urmari in continuare cu interes.

    O zi buna,
    Paula

    • Bunam PAula! M-am bucurat mult pentru ca mi-ai scris:)…sigur, stai linistita, e normal.. . MA bucur, ca uite asa din premiu, in premiu..a.m intalnit bloguri minunate! 🙂

  7. Psihotim Timisoara va recomanda: – Examinare psihologica la
    angajare / periodica pentru toate profesiile,Examinare psihologica pentru
    concurs post cadru didactic, asistente medicale, admitere facultate,Evaluare,
    recrutare si selectie profesionala Analiza psihologica a muncii si prevenirea accidentelor de munca, Examinare obtinere permis conducere auto,Examinare siguranta circulatiei.
    Examinare obtinere/prelungire permis port-arma letala/neletala (autorizare, angajare) in Timisoara.
    http://www.psihotim.ro

Lasă un comentariu