ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Ursulet deghizat cu muuuuulte costumatii :)

36 comentarii

Noi avem doua carti ce le indragim tare mult: „Scoala ursilor”  si „Pozna lui Jackie”.

Le-am citit de nu stiu cate ori. De fiecare data, D. comenteaza imaginile si chiar si A. imi arata cu degetelul ursuletii si da la paginile ce-l intereseaza . 🙂

Din cartea „Pozna lui Jackie”, D . are o secventa preferata: aceea in care, cei 11 fratiori ursuleti se deghizeaza ca sa o inveseleasca pe surioara lor. I-am spus ca putem face si noi acele costumatii si a fost mai mult decat incantat. Sa vedeti ce a iesit. 🙂 A trebuit sa urmaresc cu mare atentie toate detaliile, pentru ca aveam un critic foarte sever, pe D., bineinteles: „mami, ai uitat sa faci rotita cizmelor”, „ai uitat sa-i pui in mana nu stiu ce….” si tot asa….:D.

Am facut un singur ursulet (modelul ce a fost costumat).

Ulterior, i-am taiat manutele, pentru ca ieseau din costumatie. 🙂

Ursuletul cel poznas, a avut, pe rand, ca in carticica, 11 costumatii haioase, reprezentand 11 meserii.

Cum erau in carte 🙂

Si costumatiile noastre 🙂 Pe acestea, D. trebuia sa le prinda de ursulet cu sticky tack si stau foarte bine , se putea juca cat dorea cu ele.

DETECTIV

DOMN

DOCTOR

DANSATOR

COWBOY

SCAFANDRU

POMPIER

MAGICIAN

PIRAT

COSMONAUT

EXPLORATOR

Am amestecat toate costumatiile si D. trebuia sa =i imbrace corect si sa interpreteze rolul acelui personaj costumat. 🙂

Cred ca daca i-as fi facut un astfel de cadou de ziua lui, ar fi fost la fel de fericit ca si cum ar fi primit o jucarie mult dorita! 🙂

36 de gânduri despre „Ursulet deghizat cu muuuuulte costumatii :)

  1. draga mea,m-ai dat gata!
    sunt superbe costumatiile si cata rabdare si migala …..se vede cat iti iubesti copiii si cum te dedici lor 🙂
    FELICITARI!

    • Ei, ma faci sa rosesc :)…multumesc pentru cuvintele frumoase….ce nu facem noi pentru ei?!!
      Eu nu sunt cine site ce talentata la desen…f serios vorbesc, dar daca am un model in fata mea, incerc sa-l redau cum pot. Sunt mai mult ambitioasa :))))daca imi pun ceva in minte, incerc sa si fac :).
      Mama si sora mea sunt talentatele familiei….si acum tin minte ca imi faceau desenele la pictura:D.

      • daca tu esti asa,imi dau seama cum sunt ele 🙂

        e bine si sa poti reda ceea ce vezi 😉 cum crezi ca am facut eu desenele de pe peretii camerelor piticilor mei 🙂 ? tot copiind,abia pe urma am aflat de metoda cu indigo

      • :))))
        Da, indigo-ul este un ajutor de nadejde:))
        vai de mine sa ma fi vazut D. mazgalindu-i cartea cu creionul :))) Si-apoi, el crede ca eu pot face orice!!! Sunt extraordinari copiii astia!
        Ai vostri nu cred la fel??? 🙂

      • o, ba da! pentru ei,noi suntem ….cei care pot face orice!!! :)))
        sper sa nu-i dezamagim,dar daca o vom face (e inevitabil atunci cand nu tine de noi sau apar alti factori perturbatori), sa nu fie prea mare dezamagirea 😀

  2. Uau, nu-mi vine sa cred ca fain a iesit ursuletul si costumatiile lui!!!
    Esti super creativa, am vrut sa-ti spun de mai multe ori, dar acum chiar ca meriti felicitari!!!
    Ai putea sa deschizi un atelier de jocuri si jucarii 🙂

  3. Ce-mi place! Vreau si eu! Nu potiface niste printables sa ne bucuram si noi astia mai putin inzestrati cu talent artistic? Imbracatul ursuletilor este jocul preferat al Elenei. Avem o jucarie de lemn cu 2 ursuleti si multe hainute si e printre preferate. Si noi citim Scoala ursilor, pe cealalata inca nu o avem. Ce sa mai zic, m-ai dat gata. Bravo!!!

    • Chiar mi-ar placea sa va fac aceste costumatii pentru printat, dar nu stiu cum :((…Daca sti tu, sa-mi spui, te rog. Ai putea sa imprimi chiar aceste modele si sa le decupezi. Eu cred ca ar merge, nu cred ca sunt prea mici .
      Multumesc frumos pentru complimente! 🙂

      • Nici eu nu ma prea pricep. Oare daca le scanezi nu merge? Poate raspunde cineva care stie mai bine. Oricum imi plac la nebunie.

      • Nu le pot scana…nu ar sta hainuta cum trebuie…..
        Dar incearca din curiozitate sa printezi o poza de la mine…si decupezi…vezi daca merge.

      • buna idee; pune-le pe o coala alba (daca poti sa le lipesti cu ceva pe spate ca sa nu se desfaca/desprinde de pe coala) si scaneaza-le :), le salvezi pe calculator si ni le trimiti si noua 😀

        p.s.: uita ca nu mi-am dat seama-daca vrei ceva de la noi (jocurile de carti sau alt joc), spune-mi si incerc aceeasi varianta pe care ti-am propus-o tie 😉

      • Multumesc din suflet!!! Ne-ar placea jocul Cognize macar un sfert din el sa ne facem o idee…

        INcerc sa-mi reinstalez imprimanta…e vai de ea, nu merge, dar are un scanner :))))
        Daca merge acesta, vreau neaparat sa va printez costumatiile…sper sa iasa ceva.

      • pe acesta nu am cum sa-l scanez pentru ca jetoanele sunt cam groase pentru imprimanta (are si scanner inclus) si se blocheaza 😦
        pot insa sa incerc sa le fac poze (fara blitz ca sa nu strice imaginea) si sa ti le trimit; le printezi si le decupezi 🙂
        cred ca asta ar functiona si la ideea cu costumele ursuletilor: incearca sa faci poze asezandu-le pe o coala alba ca si cum ar fi lipite si ni le trimiti pe mail 😉

      • Exact la asta ma gandeam si eu…mi se pare acelasi lucru cu scanatul. Maine incerc!!
        Da, poti face o poza! Multumesc frumos!
        De multe ori, cand vad un joc nou, ma gandesc: „oare nu il pot face eu? ” :)))) De multe ori, mi-a mers, alteori, mi-am dat seama ca as fi cheltuit prea mult pe scos la imprimanta, laminat, etc….

      • incerc maine si vedem ce iese 🙂
        jocul cognize are jetoane cu forme geometrice,culori,opuse,animale si blana lor (arata doar o bucatica de blana si copiii incearca sa ghiceasca cui apartine)

      • Oricum, acesta merita cumparat…la cate jetoane are…isi merita banutii!

      • sincer,cred ca jocul acesta nu e scump comparativ cu numarul mare de jetoane, materialul din care sunt facute; dar poti sa le faci si singura daca ai laminator (nu stiu care sunt costurile insa)
        daca vrei sa ti le trimit,maine le fac poze si gata 🙂

      • OOOO…nu te chinui sa le pozezi pe toate…doar o poza, sa-mi fac o idee despre joc…l-am vazut la voi, dar nu de aproape..:)
        Oricum, m-ai convins…cand am ceva banuti pt jocuri, il iau! 🙂

  4. Mama, Coca, si pe mine m-ai dat gata cu astea! Sunt superbe, felicitari- cand citeam ma intrebam daca nu faci niste seturi sa le vinzi- sigur ar prinde…

    • Multumesc frumos, Raluca! 🙂
      Hihihihi….ar trebui sa mai lucrez un pic la ele…dar, totusi na, sunt o copie dupa o carte, nu sunt creatia mea originala…m-ar fi tentat ideea asta,dar nu cred ca as avea cine stie ce succes…:)…

  5. Pingback: Concurs de 1 martie « ursuletinazdravani

  6. Pingback: Multe daruri de blog… « Caiet pentru casa mea

  7. Pingback: Ce mai citim… « Caiet pentru casa mea

  8. Pingback: Ne jucam cu omida mancacioasa « pitici dar voinici

  9. Pingback: Ziua ursuletilor « Caiet pentru casa mea

  10. Si noi avem carticelele,lui Remus ii plac foarte mult,o perioada a dormit cu ele sub perna,si comenta imaginile de la fiecare pagina…ingenioasa idee,dar si talent la desen!

  11. Pingback: “Pozna lui Jackie” in varianta ursuletilor nazdravani :)….si un mic concurs :) | ursuletinazdravani

  12. Pingback: Pozna lui Jackie | doua fete cucuiete

  13. foarte frumos,as vrea si eu un model pentru a crea si pentru copii mei asa un joc. Te rog, sa ma juti!

  14. Pingback: Invitatie la Smart Play: atelierul ursuletilor | Caiet pentru şcoala de...acasă

  15. Pingback: Cum a fost la atelierul cu ursuleti… | Caiet pentru şcoala de...acasă

  16. Pingback: Recomandare de cărți pentru copii: Editura Cartea Copiilor, spiridușul Pixi și ursulețul Paddington | Ari&Ame

Lasă un comentariu