ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Ma desenez cum vreau eu ! :)

4 comentarii

PArticipam cu aceasta activitate la provocarea de vineri a LAurei

Cum baietilor mei le place tare mult sa se „oglindeasca”, de zici ca sunt fete :)(oricum , atractia aceasta  cred ca are orice copilas mic)…m-am gandit ca le-ar prinde bine sa le fac un joculet. Ideea am luat -o din cartea „Idei de jocuri pentru copii de la 0 la 6 ani”, ed. Teora.

I-am desenat pe ei in marime naturala .

Am luat coli mari, albe de impachetat …le-am pus pe jos, baietii s-au intins pe ele si eu le-am desenat conturul corpurilor lor: unul mai mare si mai slabut, altul mai mic si mai dolofan 🙂

Eu le-am desenat fetele si ei au colorat restul desenului urias asa cum au dorit. Bineinteles ca Alex a exstins coloratul si pe covor, dar vad ca de data aceasta cariocile au iesti repede cu un servetel umed imbibat bine in spirt(altadata, cand a facut D. niste punctulete tare dragute s-au incapatanat sa iasa…asa ca al nostru covor are si acest mic design nou 🙂 )

ALEX

DANUT

Bineinteles ca jocul poate avea si alta latura educativa, mai ales pentru piticutii de un an sau doi anisori: in timp ce coloreaza, li se pot arata partile corpului….desenam  treptat si explicam fiecare parte a corpului.

Spor la desenat! 🙂

4 gânduri despre „Ma desenez cum vreau eu ! :)

  1. tere ideea!!multumesc Nicoleta,am sa fac si eu asa!!

  2. Faina ideea, o vom pune si noi in aplicare!

Lasă un comentariu