Fulgi de zapada 3 D

De cand i-am zarit, mi-am spus ca trebuie neaparat sa incerc si eu sa fac. La prima vedere, parea un craft tare complicat, dar, vazand tutorialul video, mi-am dat seama cat de simplu este sa faci un astfel de fulg ;).

Uitati-l…cu siguranta, i-ati mai vazut ….pe ici colo si pe alte bloguri.

Fotografie0033

 

IEs mari ca si dimensiune, dar tare frumosi. Am reusit sa fac 5 astazi si i-am agatat ca sa ne decoreze una dintre incaperi in casuta copiilor de la serviciu.

Fotografie0035

 

Am gasit pe youtube mai multe tutoriale pentru realizarea fulgilor , dar acesta mi s-a parut cel mai explicit, mai clar.

Impodobiti-va casele cu fulgi uriasi, daca tot intarzie zapada sa apara :) !

4 thoughts on “Fulgi de zapada 3 D

  1. Cat de mult imi plac si acestia, Coca!!!
    Profit de ocazie pentru a-ti ura azi si „La multi ani” de ziua numelui tau!!!!!
    Sa fii fericita, sanatoasa, noi te iubim din tot sufletul si te imbratisam mult, mult!

Lasă un răspuns

