Invatam semne matematice simple cu crocodilul Ribo :)

Am zarit in urma cu cateva zile o idee draguta pentru invatarea unor semne matematice simple : “>” , “<” si “=” pe blogul Counting coconuts (imi pare rau ca nu gasesc chiar acel articol). Dar gasiti idei asemanatoare : aici  si

aici.

Asa ca , am facut un lac si un crocodil din spuma pe care l-am numit Ribo.

IN functie de cat de mare era numarul animalutelor din multime, intorceam gura crocodilului. Animalutele sunt din lemn si pot fi insiruite si pe sfoara (sunt tare dragute).

D. numara animalutele din multime , punea un numar dedesubt si apoi indrepta corect gura crocodilului.

egal “=”

mai  mare  “>”..dar semnul din poza e gresit :D…multumim , LUcky, pentru ca ne-ai atras atentia :))..nici eu nu l-am corectat pe D. aici. MA bucur ca a inteles semnele si stie sa le foloseasca, chiar daca am facut si mici greseli :).

Bineinteles ca, in tot acest timp crocodilul Ribo vorbea cand cu animalele , cand  cu D. si il ruga sa-l ajute sa numere sau sa puna semnul corect.

Spor si voua la invatat! :)

18 responses to “Invatam semne matematice simple cu crocodilul Ribo :)

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 484 other followers

