Meseria de doctor :)

Astazi ne-am transformat camera in cabinet medical si,  spre sfarsit, in spital de urgenta :).

Am avut si un doctor foarte tanar, dar competent si priceput; si cu un zambet mare si larg ce atragea orice pacient trist. :)

Si cum tocmai a primit un nou set de doctor, fericirea de a ne juca a fost si mai mare.

Eu si A. am fost pacientii.  Ni s-au facut o serie de analize, un consult la inima, o ecografie, am primit si medicatia potrivita. Din nefericire, D. este familiarizat cu multe dintre acestea.

Eu , eram pe rand cand un pacient ce acuza dureri de stomac, alta data dureri de urechi sau ma pricopsisem cu o gripa urata. :)

Altadata, mergand cu viteza cu masina pe strada, m-am accidentat si ma dureau rau picioarele. Am sunat la 112 si ambulanta cu dr. D a sosit intr-un timp record. M-a certat ca am mers cu viteza :), m-a lovit cu ciocanelul special de picioare (i-am spus ca dr fac asa pt a vedea reflexele celui bolnav) si m-a luat in targa. La spital , mi-a facut o radiografie…unde s-a vazut clar ca osul e rupt. :D.

Hmmmm….ce e de facut acum ?? se intreba dr. D.

Sigur pe masa de operatie….mi s-a facut o anestezie, din care am fost trezita de doua ori :))) ca sa-mi explice cum ma opereaza…degeaba i-am spus eu ca  cei anesteziati nu aud si nu simt nimic :).

Si pacientul A. a fost foarte cuminte si cooperant. De fapt,a cerut singurel sa fie ascultat cu stetoscopul si sa-i fie controlat gatul. :)

 

I-am explicat lui D. ca doctorii au diferite specializari (desi denumirile erau greoaie, l-am pus sa le repete dupa mine, pe unele le cunostea deja):

-doctorul de ochi-oftalmologul

-doctorul de nas, urechi, gat- orelistul

-dr de picioare-ortopedul

-dr de dinti- stomatologul

-dr de inima- cardiologul

-dr. de copii – pediatrul

Cel mai tare m-a amuzat doctorasul meu, cand, vaitandu-ma de picioare, mi-a spus ca ” sigur imi trebuie o medoza de calciu ” :D.

8 responses to “Meseria de doctor :)

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 523 other followers

