Martisoare cu buburuze origami

Recunosc, nu pot spune ca ma dau in vant dupa martisoare :)….cand eram copil, imi placeau enorm cele din sticla (erau niste animalute mici din sticla-aveam cateva si tare rau imi pare ca nu le-am pastrat), dar atunci cand apar martisoarele ma bucur: a sosit primvara!!!

Martisoarele imi aduc aminte de copilarie, de scoala :)- cum ne daruiam noi fetele martisoare una alteia, baietii din clasa mea nu erau asa de galanti cu noi – poate doar unele dintre noi , primeam asa ceva de la ei :D.

Pentru ca Bebelogic organizeaza un concurs “MArtisor pentru mama”, participam si noi cu drag.

Am confectionat niste martisoare cu buburuze origami.

Va vom arata  pas cu pas cum le-am facut :).

1. Materialale necesare

2. Cum facem buburuza

Aveti nevoie de un patrat rosu (eu l-am facut cu laturile de 5 cm).

Se indoaie pe toate laturile, astfel incat veti obtine 4 romburi pe el (sper sa explic bine)

3. Se pliaza in interior romburile din stanga si dreapta, cel din fata, va ramane rombul de deasupra pe care vom desena corpul buburuzei.

4. Se deseneaza cu o carioca neagra cu varf subtire corpul buburuzei.

5. Se decupeaza, avand grija sa nu se taie partile din varf: amfacut o mica demonstratie aratand cu foarfeca.

Dupa aceea, am retusat un pic marginile buburuzei.

6. Am facut o frunza: una pe coala simpla verde, cealalta pe o coala cu striatii.

Am lipit pe ele buburuzele si ata de martisor.

Sigur ca si D. m-a ajutat, am facut de mai multe ori aceasta buburuza. Nu am postat-o pe al lui, pentru ca nu a fost multumit de ea si a mazgalit-o :), ca dupa aceea sa planga dupa ea.  In schimb, a pliat si a lipit cu mine.

Dar, va pot arata buburuza lui A. :)

20 responses to “Martisoare cu buburuze origami

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 483 other followers

